فروشگاه اینترنتی آپوکا

فروشگاه اینترنتی آپوکا

فروش انواع کتاب صوتی و الکترونیکی. سالانه برای مطالعه هر نفر یک درخت قطع میشود. با استفاده از کتاب های الکترونیکی در حفظ محیط زیست خود کوشا باشیم.

کتاب صوتی دنیای سوفی


کتاب صوتی دنیای سوفی

کتاب دنیای سوفی داستانی درباره تاریخ فلسفه است که به شکل رمان نوشته شده است. یوستین گردر نویسنده کتاب، استاد فلسفه در دانشگاه بوده است. او در نروژ به دنیا آمد و سال ها در برگن فلسفه تدریس کرد. یوستین گردر به دنبال متن ساده ای بود تا به درد شاگردانش بخورد اما چنین متنی نیافت و به همین خاطر خود در صدد نوشتن کتاب دنیای سوفی برآمد. کتابی که در آن به زبانی ساده تاریخ فلسفه را شرح می دهد.

نویسنده به زیبایی در کتاب فلسفه را به یک دختر ۱۴ ساله می آموزد. که همین موضوع نشان می دهد که متن کتاب تا چه اندازه ساده و روان است. در طول کتاب این دختر ۱۴ ساله هرآنچه سوال که ممکن است به ذهن خواننده برسد را می پرسد.

این کتاب هرچند که ساده نوشته شده است اما در باطن مطالب سطح بالایی را ارائه می‌کند.

درباره کتاب صوتی دنیای سوفی

سوفی آموندسن دختری است که در آستانه‌ پانزده سالگی با ماجرای عجیبی روبه‌ رو می‌شود، او نامه‌ ایی از جانب فرد ناشناسی دریافت می‌کند که او را به تفکر در مورد ابتدایی‌ ترین سوالات فلسفی و خودشناسی وا می‌دارد. اولین سوالی که او با آن مواجه می شود این است که تو کیستی؟ و این سوال با یک علامت سوال بزرگ در برابر آن آغاز کتاب است. این شخص بعدتر خود راآلبرتو کناکس فیلسوف معرفی می‌کند که قصد آموزش فلسفه به سوفی نوجوان را دارد.

کتاب دنیای سوفی در واقع برای آشنایی اولیه با مفاهیم فلسفه است. اگر کسی علاقه مند به مطالعه در حوزه فلسفی است، این کتاب می تواند شروع مناسبی باشد. در کتاب مفاهیم پیچیده و دشوار به ندرت دیده می شود و همه چیز به سادگی توضیح داده شده است.


کتاب یک شروع قوی و بسیار زیبا دارد که در مورد فلسفه سقراط، افلاطون و ارسطو صحبت می کند. رفته رفته با فیلسوفان دیگر آشنا می شوید که مطمئنم حتی اسم آن ها را نشنیده اید. . اما در آخر کتاب به نام هایی همچون داروین، فروید، ژان پل سارتر و آلبر کامو می رسیم که به نظر من جذابیت خاصی دارند. شاید به این دلیل باشد که چندین اثر از این نویسنده ها را مطالعه کرده ام و آشنایی با عقاید آن ها کمک کند کتاب هایشان را بهتر درک کنم.

اما برای کسی که فلسفه را به خوبی مطالعه کرده است و با افکار بسیاری از فیلسوفان آشنایی دارد، این کتاب در حد یک جمع بندی ساده است.

اگر کسی علاقه مند به مطالعه در حوزه فلسفی است، این کتاب می تواند شروع مناسبی باشد.

در قسمت هایی از این کتاب صوتی میشنویم:

عجیب نبود که نمی دانست کیست؟ و بی انصافی نیست که انسان در قیافه خود دستی ندارد؟ این قیافه را به او قالب کرده بودند. آدم می تواند دوستانش را خود انتخاب کند، اما انتخاب خودش درست خودش نیست. حتی بشر بودنش هم دست خودش نیست.

مهمترین چیز در زندگی چیست؟ اگر این سوال را از کسی بکنیم که سخت گرسنه است، خواهد گفت غذا. اگر از کسی بپرسیم که از سرما دارد می میرد، خواهد گفت گرما. و اگر از آدمی تک و تنها همین سوال را بکنیم، لابد خواهد گفت مصاحبت آدم ها. ولی هنگامی که این نیازهای اولیه برآورده شد، آیا چیزی می ماند که انسان بدان نیازمند باشد؟ فیلسوفان می گویند بلی. به عقیده آن ها آدم نمی تواند فقط دربند شکم باشد. البته همه خورد و خوراک لازم دارند. البته که همه محتاج محبت و مواظبت اند. ولی از اینها که بگذریم، یک چیز دیگر هم هست که همه لازم دارند و آن این است که بدانیم ما کیستیم و در اینجا چه می کنیم.

جهان چگونه به وجود آمد؟ آیا در پس آنچه روی می دهد اراده یا مقصودی نهان است؟ آیا پس از مرگ حیات هست؟ این مسائل را چگونه می توان پاسخ داد؟ و مهمتر از همه چگونه باید زیست؟

هرکس که بداند که نداند از همه داناتر است.

فیلسوف کسی است که می داند تا چه اندازه نادان است، و این نادانی او را آزار میدهد. بدین ترتیب وی هنوز داناتر از همه آن کسانی است که درباره دانش خود از چیزهایی که نمی دانند لاف می زنند.

برای دانلود قسمتی از فایل صوتی دنیای سوفی اینجا کلیک کنید.

 

اطلاعات کتاب

  • کتاب دنیای سوفی
  • نویسنده: یوستین گردر
  • ترجمه: حسن کامشاد
  • انتشارات: نیلوفر
  • فرمت کتاب صوتی : mp3
  • حجم کتاب صوتی : 219.12 مگابایت
  • مدت کتاب صوتی : 22:39:53 
  • قیمت روی جلد : 65000تومان
  • قیمت نسخه صوتی : 22000تومان


مبلغ قابل پرداخت 22,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 7270

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

قیمت یک پیتزای خوب با یک کتاب خوب یکیست فرق آنها درطول مدتی ست که میتوانند ما را خوشحال کنند اولی یک ربع و دومی یک عمر ! حیرت آور است که برای اغلب ما آن یک ربع مهم تر است ...

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما